Świąteczne rękodzieło

 


W tym roku dość szybko uwinęłam się z robieniem kartek świątecznych. Nie ma co ukrywać z każdą kolejną kartką idzie mi coraz lepiej. Jak co roku jedną z nich musiałam przygotować dużo wcześniej, bo wysyłałam ją za granicę. Przy okazji zauważyłam też braki w papierach, dajmy na to białych kartek czy końcówce kleju. ;) Tak, jak wszystko drożeje, tak samo też jest z rzeczami plastycznymi. Przy zakupie podstawowych rzeczy spojrzałam też na promocję moich ulubionych bloków do scrapbooking'u od Rosie's Studio w Empiku. Przy okazji zobaczyłam, co będzie nowego. Wierzcie mi te ceny przyprawiły mnie o zawrót głowy. Jednak wracając do moich karteczek, tym razem postawiłam na scrapbooking. Wcześniej przygotowałam się i wydrukowałam sobie elementy do wycięcia, ponieważ nie mam wykrojników. Zrobiłam też zakupy na Laserowe LOVE, bo szykuje mi się komunia w tym roku i w prezencie dostałam jeszcze scrapki świąteczne. Przejdźmy zatem do kartek, sprawdźcie jak mi wyszły. ;)


W tegorocznych kartkach wykorzystałam wcześniej kupione zestawy papierów. Większość z nich kupiłam w Lidlu. Można tam znaleźć ładne bloki z kartkami lub same zestawy, które wypuszczają przy okazji świąt. Użyłam także kolorowe, błyszczące kartki zakupione w sklepie papierniczym. Niestety przy robieniu zdjęć pogoda mi nie dopisała. Dlatego też nie widać przy niektórych, jak powinny się błyszczeć. Na większości z nich zagościły zajączki, są też kolorowe pisanki.










Wszystkie pięć kartek poszło już do odbiorców, czas na przygotowywanie boxa komunijnego. Ciekawa jestem, która Wam się najbardziej podoba. ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz