Kwietniowe rękodzieło


Zaczyna się ten magiczny okres komunijny. W tym roku miałam także okazję uczestniczyć w sakramencie bierzmowania mojego chrześniaka. Dlatego w dzisiejszym poście znajdzie się exploding box komunijny oraz kartka wykonana z okazji bierzmowania. Mało pracowity ten mój kwiecień jeśli chodzi o rękodzieło. Jednak w porównaniu z minionymi latami nie jest tak źle. Zapraszam, zobaczcie jak wyszły mi kwietniowe kartki.


Przyznaję, że ciężko było mi znaleźć odpowiednie życzenia dla tego młodego człowieka do jego kartki. Kartka też nie jest jakaś wyszukana. Najprostsza z możliwych. Użyłam do niej papieru wizytówkowego w kolorze kremowym. Życzenia i napis Pamiątka Bierzmowania... wydrukowałam na kartce przypominającej płótno w kolorze białym.




Exploding box'y już mi tak weszły w krew, że coraz sprawniej idzie mi nad nimi praca. Do podstawy jak zwykle wykorzystałam mój ulubiony papier wizytówkowy w kolorze białym. Wieczko zrobiłam z kartki z zestawu papierów od Rosie's Studio, który kupiłam w Empiku (jest już niedostępny). Życzenia i pozostałe elementy wydrukowałam na kartkach imitujących płótno w kolorze białym. Pudełeczko wypełniłam kwadratami wyciętymi w kwiatowy wzór z bloku, również od Rosie's Studio z serii Akwarela, których także już nie można dostać w Empiku. Polecam te bloki, ponieważ są dobrze wykonane, papier jest dobrej jakości. W kartce użyłam także drewnianych scrapek zakupionych na Laserove LOVE. Wybrałam elementy z konwaliami, ponieważ te kwiaty najbardziej kojarzą mi się z komunią. Zobaczcie jak mi wyszło pudełeczko. ;)











Tą kartką kończę mój rękodzielniczy post. Dajcie znać w komentarzu czy się Wam podobają. Pozdrawiam wiosennie.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz