Moje małe dzieła sztuki. :)


Święta, święta i po świętach. Niestety dopiero dzisiaj znalazłam chwilę czasu, by podzielić się z Wami moimi świątecznymi kartkami. Wiem, że niektórzy zaglądają tu po to, by sprawdzić co wymyśliłam w tym roku, dlatego przepraszam, że dopiero dzisiaj publikuję tego posta. W tym roku udało mi się zrobić je wcześniej i wysłać na czas bez stresu czy dojdą na święta. Wzorowałam się pomysłami z Pinterest'a. W swoich kartach w tym roku wykorzystałam technikę scrapbookingu i quillingu. Najbardziej lubię tą drugą, chociaż wymaga więcej pracy. Zapraszam Was do obejrzenia tegorocznych kartek zrobionych na Święta Wielkanocne. ;) 

Swoją fotorelację zaczynam od kartek zrobionych metodą scrapbookingu. Tak naprawdę jest to najprostsze robienie kartek. Wystarczy kilka różnych faktur, klej i trochę wyobraźni. ;)







Do quillingu sama przycinam sobie paseczki. Wiem, że można kupić już przycięte, ale ja na razie jeszcze z takich nie korzystałam. Robiąc te kartki zdałam sobie sprawę z tego, że brakuje mi jeszcze kilku rzeczy, żeby one wychodziły naprawdę perfekcyjnie. Wiem, że czekają mnie kolejne zakupy, żeby moje kartki mogły wyglądać lepiej. ;) W tym roku postawiłam na zająca i kurczaka. 





Pozdrawiam Was wiosennie. ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz