Lipcowe rękodzieło


Lipiec obfitował w wiele okazji do świętowania. Dzięki temu mój urlop na początku miesiąca poświęciłam na rękodzieło. Dzisiaj podzielę się z Wami dwoma exploding box'ami na dwie różne okazje. W tym roku przypadło nam świętowanie na rocznicowo - urodzinowym przyjęciu mojej babci i dziadka. W tym samym dniu odbywały się także chrzciny.  Podstawy pudełek zrobiłam jak zawsze z papierów wizytówkowych w kolorze białym. Do robienia kartek wykorzystałam także kartki papieru ozdobnego z bloku kartek Modern Rosie's Studio, jednej kartki z tego zestawu kupionych w Empiku oraz kartek z bloku papierów kolorowych zakupionych w Lidlu. Więcej informacji znajdziecie już poniżej. ;)


Zacznijmy od boxa wykonanego z okazji chrztu świętego. Cztery ścianki boxa zapełniłam drewnianymi elementami, które kupiłam od Filigranki. Znalazł się tam także kolor niebieski, ponieważ jest to kartka dla chłopca. Wykorzystałam także biały papier mieniący się brokatem. Zobaczcie jak uroczo wyszedł.





Drugim boxem jest ten robiony dla babci i dziadka. Jest to mieszana okazja, a kratka była robiona od całej rodziny zatem znalazło się tam wiele imion do wypisania, a także musiała być dość spora koperta na pieniążka, która zrobiona z ozdobnego papieru w serduszka. Nie zabrakło także tortu ozdobionego własnoręcznie zrobionymi kwiatkami, których środki zastąpiłam samoprzylepnymi diamencikami. O tym jak zrobić kwiaty przeczytacie w tym poście klik. Kółeczka na tort też wycięłam z ozdobnego papieru. Zobaczcie jak wyszło to pudełeczko.








A Wam jak minął lipiec? 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz