Kartki świąteczne

Zbliża się ten czas, kiedy wysyłamy kartki świąteczne. W tym roku również zrobiłam ich sześć. Spośród technik wybrałam quilling
i scrapbooking. Sugerowałam się kartkami znalezionymi w internecie, a dokładnie na tej stronie.

Pierwszą kartkę, którą zrobiłam to była z reniferem. Poniżej wstawiam zdjęcie kartki.

Renifer jest zrobiony z filcu.

To jest środek kartki.

Każdy element z filcu wycięłam oddzielnie i przykleiłam. Rogi zrobione są z papieru. Wszystko przykleiłam na klej Magic. W środku kartki znajduje się miejsce na życzenia, jest to oddzielna kartka również w kolorze białym przyklejona taśmą ze wzorem pierniczków (kupiłam ją w Lidlu).

Następna z kartek, którą się zajęłam to była z choinkami. Poniżej wstawiam zdjęcie.

Choinki.
Na zdjęciach z lewej strony widać przód kartki. Tłem za doniczkami jest przezroczysta kalka z tym samym wzorem co doniczki choinek. Gwiazdki wycięte są z tektury falistej w kolorze złota z brokatem. Na choinki przyczepione są bombki, czyli kryształki samoprzylepne w kolorze czerwonym i złotym firmy dp Craft (można je kupić w sklepach papierniczych bądź też przez internet).
W środek tak, jak poprzednio wkleiłam białą kartę na życzenia, przyklejoną również taśmą ozdobną, także z Lidla.

Trzecia kartka, którą zrobiłam bardzo szybko, ponieważ nie zajęła mi zbyt wiele czasu, jest kartka z serduszek, również choinka.

Serca wycięłam z papieru ozdobnego i papieru w kolorze niebieskim. Przykleiłam również perły w kolorze niebieskim firmy dp Craft. Niestety dopiero po ich przyklejeniu doszłam do wniosku, że mogłam wybrać większe.

Choinka.

Na następną kartkę poświęciłam więcej czasu. Przymierzałam się już do niej w tamtym roku. Szczerze powiedziawszy podoba mi się ona najbardziej. Jest to bombka zrobiona z samych perełek, do której przymocowałam kokardę ze wstążki atłasowej w kolorze białym. Poniżej przedstawiam zdjęcia.

Na początku odrysowałam ołówkiem kółko,
a po nim przykleiłam perły.
A tu już ukończona kartka.
Na dole jeszcze dopisałam Wesołych Świąt.

Kolejną kartkę, którą zrobiłam była kartka z bałwanem i kulą śnieżną. Myślałam, że również spędzę przy niej dużo czasu, ale kiedy przyszło mi ją robić to tak na prawdę zajęło mi to chwilę. A o to zdjęcie.

Kula śnieżna zrobiona jest z technicznego papieru w kolorze brązowym, środek wypełniony jest kalką ze złotymi gwiazdkami, a na nią przyklejone są śnieżynki. Środowe zdjęcie przedstawia kartkę tak jak ona wygląda, gdy się ją postawi. Kartka ma wymiary 17 cm na 30 cm, gdzie każdy prostokąt ma po 10 cm. Zdjęcie z prawej strony przedstawia bałwanka, którego wycięłam z białej tektury falistej z dodatkiem brokatu. Węgielki bałwanka, czyli oczy i guziki są zastąpione czarnymi kryształkami firmy dp Craft. Szalik zrobiłam z białej, czerwonej i zielonej muliny, a marchewka jest z papieru technicznego.

Kartka z kulą śnieżną i bałwankiem.
I ostatnia, już szósta kartka przedstawia bombkę zrobioną quillingiem.

Paski wycięte są z czerwonego i bordowego papieru. Mają szerokość 1 cm. Na bombkę przykleiłam perły w kolorze szarym/ srebrnym firmy dp Craft.

Kartka z kulą śnieżną i bałwankiem.
Na sam koniec wstawiam zbiorowe zdjęcia wszystkich tegorocznych kartek.







A która z kartek podoba wam się najbardziej?

Pozdrawiam. ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz