Pakowanie prezentów, czyli świąteczne rękodzieło c.d.

Dzisiaj pokażę w jaki sposób zapakowałam prezenty. Skorzystałam z filmików, jak w zeszłym roku. Miałam do spakowania 7 prezentów w papier. Głównie ze względu na wielkość.

Na pierwszy ogień poszedł jeden z większych prezentów. Jest tradycyjnie zapakowany. Poniżej wstawiam zdjęcie.


Bileciki do prezentów robiłam wszystkie w podobnym stylu.
Kolejny zdjęcie przedstawia również tradycyjne zapakowanie prezentu, ponieważ nie miałam innego pomysłu.


Następny prezent jest zapakowany w tak jakby torebeczkę z wachlarzykiem. Pakując ten prezent sugerowałam się tym filmikiem, ponieważ zapakowałam w ten sposób dwa prezenty, wstawiam dwa zdjęcia.


Przy tym prezencie mogłam
połączyć wachlarzyk na samym środku.
Kolejny prezent może wydać się, że jest zapakowany tradycyjnie. Jednak wyróżnia go wystająca ze środka wstążka. Pakując ten prezent oglądałam ten film.

Widać, że nie wyszło idealnie,
ponieważ wstążka zawinęła się do boku.
Przed ostatni prezent zapakowałam na wzór koszuli. Miała być koszula z krawatem. Myślę, że jak na pierwszy raz wyszło mi nieźle. Wiem już gdzie popełniłam błąd. W zapakowaniu w taki sposób prezentu pomógł mi ten film.



I ostatni już prezent zapakowałam we własnoręcznie zrobioną torebkę. Jest to płyta CD. W zrobieniu takiej torebki skorzystałam z pomocy zamieszczonej na tym filmie. Torebkę zrobiłam z sztywnego papieru ozdobnego.


Na sam koniec wstawiam zbiorowe zdjęcie wszystkich tegorocznych prezentów zapakowanych w papier ozdobny.



Pozdrawiam świątecznie i życzę wesołych świąt!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz