Październikowe rękodzieło


Ten rok rękodzielniczo jest u mnie równie pracowity, jak poprzedni. Mój siostrzeniec w tym roku, z początkiem października wkroczył do świata dorosłych, kończąc 18 lat. Z tej okazji nie mogło zabraknąć dla niego prezentu z wkładką, którym oczywiście jest exploding box. Jednak nie jest to takie tradycyjne pudełko, które już pokazywałam wam wcześniej. Tym razem postanowiłam się czegoś nauczyć i korzystając z kursu u Karoliny zrobiłam rozbudowane pudełko. Właściwie to wyszedł taki mini album ze zdjęciami. 

Ponieważ podstawę musiałam zrobić z kartki 30cm na 30cm, to skorzystałam z zestawu papierów do scrapbookingu od Rosie's studio, które możecie kupić w Empiku. Całość jest wykonana w tonacji niebieskiej. W podstawie umieściłam drugie pudełeczko o mniejszych wymiarach, do którego przykleiłam zdjęcia i życzenia. 






Efektu nie widać, ponieważ zamazałam zdjęcia. Mimo wszystko jestem ciekawa, jak Wam się podoba? 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz