Kartki świąteczne 2020



Święta, święta... i po świętach. Spóźniłam się ze świątecznym postem, w którym dzielę się z Wami kartkami świątecznymi. W tym roku postawiłam na prostotę, chciałam żeby każda kartka trafiła prosto do skrzynki pocztowej, żeby nie musieć odbierać jej na poczcie. Do ich wykonania użyłam papieru zakupionego w Empiku z serii Rosie's studio oraz kolorowych kartek z bloków, które można kupić w Lidlu. Powstały cztery kartki, w tym dwie z choinką, jedna z górą prezentów i ostatnia z nich z bombką. W wielu z nich wykorzystałam resztki papieru, które zostały mi z poprzednich prac rękodzielniczych. 









Nie napracowałam się w tym roku przy kartkach, mimo wszystko uważam, że każda z nich jest wyjątkowa. Są to takie kartki, które od jakiegoś czasu chciałam już zrobić. 

Pozdrawiam poświątecznie. ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz