Exploding box'owe szaleństwo ;)


Muszę przyznać, że tegoroczna praca rękodzielnicza idzie u mnie pełną parą. Jeszcze w żadnym roku nie zrobiłam tylu exploding box'ów, jak właśnie w trwającym. Zaczęło się od kartki dla mojej przyjaciółki, która sama mi powiedziała, że marzy jej się takie pudełeczko. Oczywiście, jak przyszło, co do czego, to robiłam wszystko na ostatnią chwilę, dlatego też nie ma zbyt wielu zdjęć. Po tej kartce dostałam zamówienie na dwa kolejne pudełeczka: jedno na osiemnastkę, a drugie na komunię.

Jednak zacznijmy od pierwszego, którym jest pudełeczko urodzinowe. Podobnie, jak w poprzednich box'ach (klik) środek kartki i tym samym jej centrum, stanowił tort ozdobiony różami z papieru. Wszystko zostało wykonane w różnych odcieniach różu. W kartce został wykorzystany papier zarówno ozdobny, jak i zwykły wizytówkowy. Poniżej przedstawiam zdjęcia. Zobaczcie, jak wyszło. ;)














Kolejnym box'em było to na I Komunię Świętą. Zrobiłam je podobnie, jak poprzednie, zmieniłam tylko kolorystykę => klik. Tym razem postawiłam na złoto, biel i ozdobną kartkę w kolorze turkusowym, połyskującą na złoto. Wszystkie dodatki do kartki, jak opłatek czy gołąbek, wycięłam własnoręcznie (nie są to szablony kupione w sklepie czy wydrukowane z internetu). Winogrono, jak poprzednio zrobiłam z perełek. Poniżej wstawiam zdjęcia. ;)













Przy ostatniej kartce doszłam do wniosku, że ta zdecydowanie wyszła mi najlepiej. Nie ukrywam, że na nią miałam też więcej czasu dlatego też miałam okazję zrobić więcej zdjęć i się do niej przyłożyć. Postawiłam na modne pudrowe kolory: róż, zieleń oraz biel. Wykorzystałam w tej kartce zarówno papier wizytówkowy, jak i mieniący się papier ozdoby oraz papier typowy dla scrapbookingu z nadrukiem. Kupiłam specjalnie na tę okazję cyfry 1 i 8 wykonane z drewna. Środek kartki i jej kluczowy element stanowił tort ozdobiony różyczkami z papieru. Miejsce na pieniążek, tym razem nie było kopertą, a czymś na kształt pierścionka z ptaszkiem. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
















Przede mną jeszcze jeden box, na który poświęcę oddzielny post. Tym razem czeka mnie praca nad ślubną kartką z życzeniami. Pozdrawiam. Jeśli macie ochotę zostawcie informację na dole, jak Wam się podobają. ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz