Wielkanocne rękodzieło


Witam Was wieczorową porą, by się podzielić (chyba po raz pierwszy przed Wielkanocą) moim wielkanocnym rękodziełem. W tym roku zrobiłam cztery kartki, z których trzy z nich jest wykonanych techniką scrapbookingu, w jednej zaś z nich wykorzystałam technikę iris folding. To właśnie nią byłam zachwycona na samym początku i fajnie było do niej powrócić. W tym roku postawiłam na kolor, więc każda z kartek ma kolorową podstawę. W końcu to wiosenne święto, gdy wszystko się budzi do życia. Zapraszam do obejrzenia zdjęć, które znajdziecie poniżej. ;)

Pierwszą kartkę zrobiłam już dwa tygodnie temu, ze względu na fakt, że była wysyłana za granicę. Wykorzystałam w niej papier ozdobny, który kupiłam dawno temu w Lidlu.



Kolejną jest kartka z zajączkiem. Tutaj podstawą jest beżowa, kremowa kartka z bloku technicznego Crelando. Na nią jest naklejony zajączek wycięty z kartki ozdobnej (zestaw kupiłam w biedronce).



Trzecia kartka przedstawia kurczaczka. Przy nim przyklejony jest kwiatuszek biało - żółty (kwiaty do wycięcia znajdziecie na Pinterest.com). 



I ostatnia z nich zrobiona techniką iris folding. Cieszę się, że nakupowałam sobie tyle ozdobnych kartek i miałam w czym wybierać przy tej kartce. Jest najbardziej kolorowa. Odsyłam Was do poprzedniego posta sprzed lat, gdzie wstawiłam szablony do tej techniki => klik, zajrzyjcie także na Pinterest.com, tam znajdziecie więcej szablonów.



W tym roku po raz pierwszy zdecydowałam się zrobić palmę. Szczerze muszę przyznać, że jest to bardzo prosta sprawa. Wystarczy mieć bukszpan, bazie, kwiaty (w moim przypadku jest to forsycja, która rośnie mi pod blokiem) oraz drut florystyczny i wstążka. Jak zrobić palmę? Cóż na YouTube znajdziecie mnóstwo filmików. Jeśli co roku ją kupujecie to polecam Wam zrobić samemu w następnym. Fantastyczna sprawa, która cieszy oko. ;)


Ponieważ zbliżam się już do końca i być może jest za wcześnie, ale jestem pewna, że ostatni taki dzień, który mogę poświęcić na bloga, więc złożę Wam życzenia. :)

Na te święta pragnę życzyć Wam zdrowych, pogodnych świąt, 
wypełnionych wiosenną, rodzinną atmosferą. 
Spokoju oraz wypoczynku może z dobrą książką. ;) 
Wszystkiego dobrego!

Pozdrawiam wiosenne. ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz