Kartki świąteczne po świątecznie...


Dopiero dzisiaj znalazłam chwilę czasu, żeby pokazać Wam moje małe cuda, które w tym roku zrobiłam dla najbliższych mi osób. Zrobiłam cztery kartki, wykorzystując technikę quillingu i scrapbookingu. Wszystkie wzory kartek znalazłam na Pinterest.com, jest to na prawdę pomocna strona, jeśli jeszcze na nią nie zaglądaliście to polecam. 

Wracając do kartek. W tym roku nie miałam zbyt wiele roboty. Może to już wprawa, że szybciej mi to wszystko wychodzi, a może dlatego, że wcale nie były takie trudne. Z papierów, z jakich korzystałam do tworzenia kartek to muszę przyznać, że nie zaszły tutaj jakieś większe zmiany. Dalej korzystam z tych samych bloków z kolorowymi kartkami z lidla i bloku technicznego z białym papierem, który kupuję w empiku. Zapraszam do obejrzenia zdjęć moich małych dzieł świątecznych.

Pierwszym z nich jest kartka z choinką zrobioną metodą quillingu. Wyszła na prawdę cudna i wiem, że odbiorcy się spodobała. Jeśli zaś chodzi o samą technikę to odsyłam Was do tych stron: Haftem MalowaneBlog na strychu (znajdziecie tu podstawowe kształty), ArtimenoPapierowe Cuda WiankiArt quilling. Dzięki tym stronom dowiedziałam się, jak wielu jeszcze przyrządów brakuje mi do lepszego tworzenia elementów z quillingu.






Kolejna poszła szybko. Zresztą zobaczcie sami, że na prawdę każde dziecko to potrafi. ;)



Trzecia też jest robiona metodą scrapbookingu. Widnieją na niej trzy świąteczne pingwiny. Trochę dziecięca, ale śmieszna. ;) Wszystkie elementy wycięłam sama. Nie ma tutaj gotowych  wzorów kupionych w sklepie.




I na sam koniec znowu quilling. Tym razem śnieżynki. Tą kartkę miałam ochotę zrobić już rok temu. Widać po niej, że nie jestem profesjonalistką, ale mimo wszystko myślę, że wyszła nieźle.









Po świąteczne wszystkiego najlepszego. Mam nadzieję, że nie objedliście się za bardzo. 

Pozdrawiam. ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz