Jesienne exploding box'y


Oprócz książek trzeba pamiętać, że interesują mnie także inne rzeczy. Czas powrócić do rękodzieła i jesiennych exploding box'ów. Tym razem wykonane z okazji Chrztu Świętego, dla dwóch uroczych dziewczynek, które cudownie jest witać na świecie. ;) Jeden box'ów jest w typowo dziewczęcym kolorze - różu. Na jego wykonanie miałam nie wiele czasu, ale myślę, że wyszedł rewelacyjnie. Jest to połączenie scrapbookingu i quillingu. Jestem zadowolona. Robiąc go wykorzystałam papier z Rosie's studio, jest zestaw 28 arkuszy papieru kolorowego. Kupiłam go w promocyjnej cenie w Empiku i szczerze muszę przyznać, że jestem zadowolona. Bardzo dobrze mi się z nim pracowało. Niestety nie jest to dokładnie format A4, brakuje mu paru milimetrów, więc trzeba uważać przy wymierzaniu do zrobienia box'a. Na pokrywkę użyłam już znanego mi papieru ozdobnego w kolorze różowym z refleksami brokatu.

Dwa kolejne pudełeczka rozbiłam już dla innej dziewczynki i mogłoby się zdawać, że bardziej nadają się dla chłopca ze względu na swoją kolorystkę. Ale są to kartki dla dziewczynki.  Do jednego z nich użyłam papieru ozdobnego w kolorze miętowym z refleksami brokatowymi, zaś drugiego podstawa jest zrobiona z arkuszu papieru w kolorze miętowym/ turkusowym z Echo Park paper, który kupiłam w sklepie papierniczym we Wrocławiu. Zaś wieczka w tych kartkach zrobione są z papieru wizytówkowego i arkusza z bloku z Rosie's. 

Różowe cudeńko ozdobione jest świeczką z quillingu i aniołkiem zrobionym tą samą techniką. Zobaczcie zdjęcia.






Dwa kolejne box'y mają świeczkę i kwiatki zrobioną metodą quillingu (kurs na to, jak zrobić takie różyczki znajdziecie na stronie Haftem malowane). Dodatkowo jeden z nich ma aniołka wyciętego z papieru, a drugi szatkę. Jak wyszły oceńcie sami.













Na tym kończę mój jesienny post. Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy

Prześlij komentarz