Kartki świąteczne... ;)


Już jutro mamy ten cudowny dzień, na który czekamy cały rok - Wigilię, a ja tą wieczorową porą, łapiąc oddech pragnę się z Wami podzielić moimi tegorocznymi kartkami świątecznymi. W tym roku skromnie, bo tylko trzy. W natłoku zdarzeń miałam tak mało czasu, że postawiłam na technikę scrapbookingu. Jest ona najszybsza w wykonaniu i najmniej pracochłonna, a mimo to kartki i tak wychodzą piękne. Zresztą zobaczcie sami. ;)

Wszystkie pomysły na kartki zaczerpnęłam, niezmiennie zresztą, ze strony Pinterest.

Do pierwszej z nich wykorzystałam czerwony papier ozdobny mieniący się w odcieniach złota, a także fragment białej kartki z bloku formatu A3 o gramaturze 250g/m2  firmy happy color, który kupiłam w empiku. Do tej kartki wykorzystałam także papier wzorzysty na choinki.




Druga kartka, za którą się wzięłam jest z bombką. Przyznam szczerze, że bardzo mi się ona podoba. Na podstawę wykorzystałam białą kartkę z bloku Happy Color, zaś na bombkę wykorzystałam niebieski papier mieniący się na turkusowo. Prawdopodobnie nie będzie tego widać na zdjęciach, ponieważ pogoda nie sprzyjała do robienia zdjęć. Śnieżynki wycięłam małym dziurkaczem, który zakupiłam w moim ulubionym sklepie - Lidlu. Można było w tym roku za grosze kupić zestawy dziurkaczy i innych ciekawych rzeczy.



Ostatnia już w tym roku kartka, którą zrobiłam jest podobna do tej z zeszłego roku, patrz tutaj. Na podstawę także przy niej wykorzystałam kartkę z bloku Happy Color. Do zrobienia tej kartki wykorzystałam papier wzorzysty oraz klej w brokacie w czerwonym kolorze do zrobienia bombek na choince. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.



Na sam koniec wstawiam zdjęcie wszystkich kartek razem...


...a także składam Wam życzenie zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia. Aby w tym krótkim czasie spędzonym w gronie rodzinnym udało Wam się zatrzymać na chwilę, by móc w pełni doświadczyć cudu, który się dzieje i nacieszyć wspólnie spędzonym czasem. 

Pozdrawiam serdecznie

lilka!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz