Kartki na święta

Kartki, karteczki. Już zbliża się ten czas kiedy na moim blogu powinny pojawić się zdjęcia nowych pomysłów na kartki świąteczne. Niestety ze względu na ciągły brak czasu zrobiłam wszystkie tą samą techniką, czyli scrapbooking'iem. Uważam, że jest to najszybsza technika, którą można wykorzystać do zrobienia kartek. W tym roku znalazły się na niej choinki i bombki w 3D, bombki wycięte z filcu, czy też brokatowa choinka z kółeczek. Wszystkie wcześniej wymienione pomysły znalazłam oczywiście na pintereście. Jedną jedyną kartkę w tym roku, którą zrobiłam jest moim własnym pomysłem. Jest to choinka wykonana z korków po winie, ozdobiona niebieskimi perełkami. Jak Wam się podoba? Sami oceńcie. :)



To jest właśnie kartka z choinką z korków. Na największym zdjęciu widać,
że malowałam je zwykłą plakatówką. Na pewno lepsza by była jakaś inna,
niestety tylko taką miałam w domu.

Bombki wycięte są z filcu.

Choinka ozdobiona perełkami.

 Kółka na choinkę wycięte są z papieru brokatowego.
Można taki znaleźć w każdym papierniku. 

Na dolnym zdjęciu jeszcze przymiarki, na górnym już skończone kartki.


Życzę Wam wesołych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia. Wypełnionych rodzinną atmosferą, wspomnieniami i ciepłem. Wszystkiego dobrego na święta!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz