Moje małe cuda...

Przyszła wiosna, a z nią nowe kartki. Tym razem urodzinowe, dla najbliższych mi osób - babci i dziadka. Pierwszą, którą robiłam była dla babci. Moja babcia lubi polne kwiaty, więc zaczęłam szukać pomysłów na kwiaty z papieru i trafiłam na Papierową Manię, gdzie znalazłam kurs na maki i kurs na chabry. Nie ukrywam, że bardzo pomogły mi te kursy i ułatwiły pracę, ich autorce jestem niezmiernie wdzięczna. Chabry i maki wycięłam z papieru czerpanego i pomalowałam z dwóch stron farbą akrylową firmy Fevicryl kolory: CRIMSON i ULTRA MARINE BLUE, a zielone środki z chabrów pomalowałam farbą akrylową firmy Amsterdam - kolor: EMERALD GREEN (615). Zaś markaretki wycięłam z białego bloku technicznego, a środki pomalowałam farbą akrylową Fevicryl - kolor: CHROME YELLOW. 








Mój dziadek jest wędkarzem, więc zrobiłam dla niego kartkę wędkarską, podobną do tej. Bardzo się cieszyłam, mogąc uraczyć go tą kartką. Cieszę się, że się spodobała, a wszystkie gadżety się przydadzą. ;) Podstawą kartki jest papier techniczny w kolorze białym w formacie A 4. Zielonkawy papier ozdobny kupiłam w sklepie plastycznym. Środek wykleiłam szarym papierem. Do wszystkiego użyłam kleju Magic.





Jestem bardzo zadowolona z tych kartek. Szczególnie, że sprawiły tyle radości moim bliskim.

Pozdrawiam wiosennie. ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz