Pamiątka Chrztu Świętego dla chłopca

Nadrabiam zaległości ostatnich miesięcy. Znowu miałam tą okazję stworzyć kartkę na ten ważny dzień w życiu młodego człowieka, jakim jest Chrzest Święty. Tym razem robiłam ją dla własnego chrześniaka. Właściwie zrobiłam dwie. Jedną w imieniu babci dziecka, drugą w imieniu cioci i wujka. Pierwsza z nich zrobiona została techniką quillingu, została okrzyknięta przez moją rodzinę przecudną (powiedzmy szczerze nie są to zbyt obiektywne osoby ;) ). Drugą zaś zrobiłam w formie koszuli dla maluszka. Sugerowałam się oczywiście pomysłami z sieci.

Poniżej wstawiam Pamiątki Chrztu Świętego zrobione przeze mnie. 

Kartka ozdobiona techniką quillingu rozkłada się jak ta, tylko jest większa.

Na tym zdjęciu widać jak kartka wygląda w środku i na zewnątrz.
Drugie moje cudo. Pierwszy raz taką robiłam. ;)

Moim zdaniem też jest śliczna. Guzik przykleiłam na klej.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz