Kartki na Dzień Dziecka

Mam taki zawrót głowy w pracy, że dopiero dzisiaj wstawiam zdjęcia kartek, które zrobiłam na Dzień Dziecka dla moich siostrzeńców. Dla jednego z wkładką w postaci pieniążka na prezent, a dla drugiego tylko dlatego, że bardzo chciał dostać taką samą jak jego brat rok temu (tutaj zobaczycie jak ona wyglądała), tyle tylko, że z innym klubem piłkarskim, a mianowicie Real Madryt. Jak zobaczyłam ich logo, to pomyślałam w sumie nie takie trudne oprócz tej korony. Długo nie myśląc stwierdziłam, że chyba w sumie może być bez niej. Poczytałam w sieci i faktycznie czasami ich logo występuje bez korony. Problem miałam z drugim dzieckiem, ponieważ nie chciałam powielać tego samego motywu. Długo myślałam nad tą kartką, szukałam inspiracji i w końcu pomyślałam skoro dzieciak zbiera pieniążki na nowy rower to może zrobię mu na tej kartce rower. Żeby nie było zbyt prosto to wykorzystałam do tego metodę quillingu. Moje tegoroczne kartki przedstawiam poniżej.

Kartki razem.

Ponieważ barwy Real Madrytu to biel. Nie miałam zbyt wielkiego pola do popisu.
Może tego zbyt dobrze nie widać, ale na piłce są dwa rodzaje papieru -
zwykły biały techniczny i biały wizytówkowy.

Rower zrobiony metodą quillngu. Koła też takie powinny być.
Pod rowerem podkleiłam trawę z piłką - wzór wzięłam z kartonu po chusteczkach. ;)

Wszystkich fanów piłki nożnej przepraszam za takie nieudolne kopiowanie herbów klubów piłkarskich. ;) 

Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz