Książkowe wyznanie part II

Kolejne 8 pozycji książek, które warto przeczytać, bo zaskakują, są interesujące, wciągają swoją historią tak, że nie można się od nich oderwać. Uwielbiam czytać już o tym wspominałam. Martwi mnie jednak fakt, że nas pochłaniaczy książek jest tak niewielu. Martwi mnie to, że tak mało dzieci interesuje się książką jako alternatywą dobrej zabawy. Mam nikłą nadzieję, że nasze grono będzie się powiększać. Przyznam szczerze, że książek nie kupuję, ja je wypożyczam. Mam kilka pozycji w domu, ale naprawdę niewiele. Chociaż marzy mi się taka biblioteczka z moimi ukochanymi książkami. Może kiedyś spełnię to swoje marzenie, a tymczasem przechodząc do meritum:

13/52 Nadia Szagdaj Love. Książka sensacyjna, trzymająca w napięciu od początku do samego końca.


14/52 Elle Kennedy Układ. Lekka książka obyczajowa, młodzieżowa. Typowy romans o miłości w sam raz na rozpoczynające się letnie wieczory.


15/52 Kinga Dębska Moje córki krowy. Nie oglądałam filmu, chociaż wiem, że jest rewelacyjny, Książka jest taka sama. Warto ją przeczytać, chociażby ze względu na to, że jest to wzruszająca opowieść rodzinna, bez fałszu, Jest tak prawdziwa, że aż trudno czasem to przyznać. 


16/52 Diane Chamberlain Chcę Cię usłyszeć. Autorka, którą uwielbiam. Tak wiem powtarzam się. Każda jej książka jest wyjątkowa, niebanalna. Historia jest tak zaskakująca, aż ciężko to opisać. Płakałam ją czytając tak mnie wzruszyła. 


17/52 Anna Kańtoch Łaska. Tej książki nie mogłam się doczekać, a musiałam trochę na nią poczekać. ;) Było warto. Jest to sensacja, która wciąga swoją historią od samego początku do końca. Historia owiana tajemnicą, pełna zabójstw. 


18/52 Estelle Maskame Czy wspomniałem, że Cię potrzebuję? (Dimily 2). Drugi tom, na który bardzo długo czekałam. Oczywiście znów skończył się tak, że z niecierpliwością czekam na dalszy ciąg. Jest to książka o miłości dwojga młodych ludzi, która bądź co bądź ciągle trafia na jakieś przeszkody. O pierwszym tomie przeczytacie w tym poście. Wiem nie wiele ale zawsze coś. ;)


19/52 Ałbena Grabowska Lady M.. Intrygująca, zaskakująca książka. Nie spodziewałam się takiego zakończenia. Jest to mroczny, wciągający obyczaj. Szczerze polecam tę książkę.


20/52 Anna Todd Before. Chroń mnie przed tym, czego pragnę. Osoby, które przeczytały serię After (pisałam o nich tutaj) autorstwa tej pisarki, pewnie zastanawiają się, co można by jeszcze dorzucić do tej historii. Autorka proponuje nam poznanie tej samej miłosnej opowieści od drugiej strony, czyli poznajemy odczucia Hardina, Czy warto poznać jego tajemnice i myśli? Sami oceńcie.  



Pozdrawiam wiosennie. ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz