Kartki i karteczki

Kartki robiłam z okazji Dnia Dziecka i jedną zrobiłam urodzinową dla dziewczynki. Robiąc kartkę dla fana piłki nożnej sugerowałam się tym blogiem. Moja oczywiście wyszła troszkę inaczej. Drugą z kartek upatrzyłam sobie na pinterest.com


Dla fana m.in. Spider-Mana.
Pajęczynę narysowałam sama.

Dla fana piłki nożnej.
Niektóre elementy na herbie FC Barcelony są zrobione samodzielnie.
Zresztą widać różnicę porównując go do oryginału.
Kształt herbu został wydrukowany.

W kartce w kształcie piłki musiała znaleźć się kieszonka na pieniążek.

Karteczka urodzinowa jest z Olafem z bajki Kraina Lodu. Każdy dorosły, kto ma pod opieką choćby jedno dziecko powinien się orientować kto to Olaf... :) Robiąc tą kartkę tak naprawdę niczym się nie sugerowałam to moja własna koncepcja. A oto i zdjęcia:



I to wszystko co mam do zaoferowania na chwilę obecną.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz