Kartka urodzinowa

Miesiąc zaczął się od kartki urodzinowej dla chłopca, któremu robiłam we wrześniu 2015 roku pamiątkę chrztu świętego. Dziecko ma już rok. Szukając prezentu w galerii doszliśmy do wniosku, że lepiej dać pieniążka, by rodzice sami wybrali, czego tak naprawdę mu potrzeba, bo żeby kupić prezent, aby kupić to myślę, że jest to bez sensu. Gdy dowiedziałam się, że chłopiec polubił przygody Tomka, wiedziałam już jaką kartkę zrobię.

Tą samą kartę robiłam już wcześniej. Szablon do niej znajdziesz tutaj. Tym razem użyłam dwóch różnych odcieni koloru niebieskiego. Niestety dopiero teraz zauważyłam, że o czymś zapomniałam. No cóż trudno. Prezent już trafił do właściciela.


Szablon.

To kartki dorzuciliśmy książeczkę Zakręcone wierszyki. Jest to książka przeznaczona to ćwiczenia poprawnej wymowy, w szczególności u dzieci z problemami. Wiem, że jeszcze za wcześnie u Szymka na taką książkę, ale myślę, że być może na przyszłość się przyda, po to by ćwiczyć z nim nasz piękny język. Książka jest wytrzymała na dziecięce rączki, ponieważ ma zarówno okładkę jak i kartki tekturowe. Zatem myślę, że będzie dłużej służyć.


Pozdrawiam. :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz