Podarunki dla dzieci

Czas na uzupełnienie działu robótek ręcznych. ;) W końcu znalazłam czas na zrobienie kolejnych dwóch łapaczy snów w ramach prezentu. Już mam zamówienia na kolejne. :D

Łapacze, które tym razem robiłam są przeznaczone dla dzieci, dwóch dziewczynek. Jeden zrobiłam pod kolor pokoju dziewczynki, czyli w kolorach różu i fioletu. Drugi zrobiłam bardziej żywy, ponieważ ta dziewczynka jest malutka i myślę, że taki kolorowy będzie dla niej w sam raz. Mam nadzieję, że od tej poru śnią im się tylko te dobre sny. ;)


Łapacz snów w odcieniach fioletu i różu.

Łapacz snów w kolorach tęczy.

Dodaję również kartkę urodzinową przeznaczoną dla chłopca wraz z szablonem. Zrobiłam ją, ostatnio moją ulubioną techniką, iris folding.



 I to tyle jeśli chodzi o robótki ręczne z ostatnich tygodni. Pozdrawiam wiosennie. ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz