Zmiana szablonu i inne bzdety


Zmiana szablonu. Myślę, że ten oddaje moje upodobania, które są skupione między innymi wokół kawy. Do tego dobra książka i jestem w niebie. Teraz według kalendarza powinnam wstawiać kartki walentynkowe. Niestety tego nie zrobię, ponieważ nie robię kartek walentynkowych ani też nie obchodzę tego święta. Jednak jestem przekonana, że można znaleźć wiele ciekawych pomysłów na innych blogach.

Ja natomiast mogę polecić wiele ciekawych książek, które ostatnio przeczytałam. Są to powieści obyczajowe. Nie będę pisać recenzji, bo za nimi po prostu nie przepadam i sama ich nie czytam. Do tych ciekawych lektur należą: Krzyk Maorysów Sarah'y Lark, Cicho sza Lisy Scottoline czy też Czarne skrzydła Sue Monk Kid, a także Love, Rosie Cecelii Ahern. Mogłabym tak wymieniać i wymieniać, bo nie będę ukrywać, że czytanie to jedno z moich ulubionych zajęć.

Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia oraz wspaniałych Walentynek!! ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz