Kartka na Dzień Babci

Wiem, wiem jest już po Dniu Babci i właściwie ten post powinien być zamieszczony kilka dni wcześniej. W końcu dziś jest Dzień Dziadka. Niestety kartkę wysyłam już tylko do babci, więc postanowiłam jak zwykle poszperać w interneciei znaleźć jakąś inspirację. Myślałam też nad techniką czy to ma być quilling czy iris folding, czy też zupełnie coś innego. Zdecydowałam się jednak na quilling. Lubię tą technikę, jest prosta nie poświęca się na nią zbyt wiele czasu, a czasu jak zwykle nie miałam zbyt wiele. 

Znalazłam prześliczne różyczki, które można zrobić z papieru właśnie na tej stronie. Ten sposób jest na prawdę prosty, a wychodzą istne cuda. ;) Właściwie można nimi przyozdobić wiele kartek na różne okazje.

A tutaj zbiór zdjęć z różnej perspektywy mojego małego dzieła.

Kartka na Dzień Babci 2015


1 komentarz

  1. Cieszę się, że kurs się przydał.Quilling też potrafi być bardzo czasochłonny i przeważnie jest :) Te kwiatki są na pograniczu trochę i rzeczywiście szybko się je robi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń