Wiosenne rękodzieło, czyli kartki wielkanocne 2024


Święta już coraz bliżej. Starym zwyczajem, już zapomnianym przez wielu z nas, wysłałam jak co roku kartki do najbliższych mi osób. Przygotowałam, jak co roku 5 kartek. Do ich zrobienia wykorzystałam wiosenny wzorzysty papier, kartki kolorowe z bloku technicznego oraz papier wizytówkowy. Ze względu na fakt, że jedną z nich wysyłałam za granicę, wybrałam jedną z najprostszych i najszybszych metod, czyli scrapbooking. Dwie kartki zrobiłam metodą iris folding. Wszystkie z nich są w kształcie kwadratu. Na zdjęciach dostrzeżecie, jak wykorzystałam wcześniej wycięte fragmenty do innych kartek. Zobaczcie i sami oceńcie, jak mi wyszły.  


Pierwsza z nich, najbardziej pracochłonna, to właśnie ta zrobiona metodą iris folding. W Empiku kupiłam zestaw papierów w wiosennych wzorach. Jest ona pstrokata, ale mimo wszystko każdy paseczek do siebie pasuje. Podstawą jest błękitna kartka z bloku technicznego, który kupiłam w Lidlu.


Kolejna, jedyna, którą zrobiłam na białej podstawie z bloku technicznego jest w odcieniach zieleni. Znowu znajdziecie na niej pisanki. 


Trzecia to najprostsza metoda iris folding, której uczę dzieci na zajęciach, polegająca na wyklejeniu pustego elementu paskami w różnych kolorach. Ja wykorzystałam do tego papiery w wiosenne wzory. 


 Czwarta, znowu w odcieniach zieleni, na której znajdziecie zająca z pisankami. ;)


I ostatnia z pisanką i zającem na podstawie z pomarańczowej karki z bloku technicznego.


Jak sami widzicie, najprostsze z możliwych kartek. Mimo wszystko wiem, że będą cieszyć oczy bliskich mi osób. Pozdrawiam wiosennie. ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz