Wakacyjne zestawienie książkowe


Lipiec mimo urlopu na początku miesiąca minął mi pracowicie. Dlatego też czytelniczo dałam radę przeczytać zaledwie cztery książki. Jednak mimo, że ta liczba nie jest imponująca to trafiły mi się bardzo dobre książki, które szczerze Wam polecam. W tym krótkim zestawieniu znajdziecie głównie sensacje. Książki, na które w mojej bibliotece są kolejki. Sprawdźcie od czego zaczęłam czytelniczy lipiec.


39. Alex Dahl, Idealna terapeutka. Jest to moje pierwsze spotkanie z Alexem Dahlem. Nie jest to zalany krwią kryminał. Idealna terapeutka to dobry thriller psychologiczny, w którym nasi bohaterowie powoli odkrywają swoje mroczne historie. Piszę powoli, bo faktycznie akcja w książce trochę się wlecze. Dopiero w połowie książki zaczyna się coś dziać, gdy Kristina dociera do domku w lesie swojej pacjentki, Leah. Dobrze napisany thriller.



40. Katarzyna Bonda, O włos. Książka stanowi pierwszy tom cyklu Jakub Sobieski. Nowa seria Katarzyny Bondy z Jakubem Sobieskim w roli głównego bohatera. Zainteresowały mnie te zabójstwa i dlatego przeczytałam książkę w całości. Chociaż już połowie można domyślić się kto stoi za mordowaniem niewinnych kobiet. Dobrze się czyta. Możliwe, że sięgnę po tom drugi tej serii. Polecam.



41. Kelly Rimmer, Wszystko, co ukrywamy. Ciężko czytało mi się tą książkę. Z racji tego, że porusza trudny temat depresji poporodowej u kobiet, odkładałam ją co kilka rozdziałów, bo serce mnie bolało, gdy czytałam zapiski Grace. Książka z tajemnicą rodzinną, którą nasi bohaterowie sami muszą rozwikłać. Przepiękna, wzruszająca historia, którą gorąco polecam.



42. Camilla Läckberg, Henrik Fexeus, Mentalista. Jest to pierwszy tom z cyklu Mentalista. Z przyjemnością wzięłam w ręce tą książkę. Nie ma co ukrywać już od samego początku mnie wciągnęła swoją akcją, dlatego też chciałam się dowiedzieć kto stoi za tymi wymyślnymi morderstwami. Mina i Vincent idealnie do siebie pasują. Oboje mają jakieś tajemnice i swoje dziwactwa. Pod sam koniec, gdy już wszystkie klocki zaczynają do siebie pasować, czytelnik jest w stanie domyślić się kto jest mordercą. Jednak to nie przeszkadza w dokończeniu książki. Jestem ciekawa jak potoczą się dalej losy naszych bohaterów w kolejnych tomach. Gorąco polecam przeczytać tą cegiełkę.



A Wam jak minął ten kapryśny, pierwszy miesiąc wakacji? Wyjazdowo, czytelniczo czy może pracowniczo? 

Pozdrawiam

Brak komentarzy

Prześlij komentarz