Komunijne exploding box'y


Ten rok zapowiada się pracowity rękodzielniczo. Wiele znaczących rocznic się szykuje i tym samym okazji to robótek ręcznych. Pierwszą z nich jest komunia mojej siostrzenicy, którą mamy już za sobą. Zrobiłam jej oczywiście dwa pudełeczka komunijne w ramach pamiątki pierwszej komunii. Na podstawę wykorzystałam papier wizytówkowy, a wieczko zrobiłam z kartek z bloku z firmy Rosie's studio. Postawiłam na złoto, dlatego jeden z nich wypełniony jest kwadratami z papieru w mieniącym się złocie, drugi zaś ozdobnym papierem w kwiaty. Życzenia i inne elementy kartki wydrukowałam na białym papierze mieniącym się brokatowo. Znalazły się też tekturowe elementy, w jednym z nich jest dziewczynka na klęczniku, a w drugim ażurowy kielich z opłatkiem, a to wszystko kupione na Filigranki. Zobaczcie jak wyszły i oceńcie sami. ;)












Brak komentarzy

Prześlij komentarz