Kartki świąteczne


Przy dźwiękach świątecznej muzyki i zapachu choinki piszę post o świątecznym rękodziele. Lubię ten czas przygotowań do świąt, gdy szukamy prezentów dla najbliższych, kupujemy składniki na potrawy świąteczne. Ja w tym czasie przygotowuję też kartki dla najbliższych. W tym roku grudzień nie wiem kiedy tak szybko minął i już za chwilę mamy święta. Tym razem swoim małym dziełom sztuki poświęciłam więcej czasu i wszystkie kartki ozdobiłam quillingowymi ozdobami świątecznymi. Wśród nich znalazły się dwie choinki, bombka, wieniec świąteczny, a także Mikołaje. ;) 


Do wykorzystania quillingowych, małych dzieł wykorzystałam papier z Lidla, podstawą jest biała kartka z bloku technicznego, są też zdobienia z perełek samoprzylepnych (chociaż ja zawsze jeszcze smaruję je magic klejem, bo wiem, że lubią odpadać). Zapraszam, zobaczcie jak wyszły.























Na koniec dla Was wszystkich życzenia... ;) Pozdrawiam świątecznie. 


Brak komentarzy

Prześlij komentarz