Sierpniowy, ślubny exploding box 2021

 


Dzisiaj przedstawiam Wam kolejne pudełeczko podarowane z okazji ślubu. Muszę przyznać, że w tym pudełeczku wykorzystałam dużo gotowych elementów. Jednak zacznijmy od początku. Zaproszenie było w kolorze różu i bieli, zatem pudełeczko też jest w tych samych kolorach. Podstawę i wieczko zrobiłam z tego samego wzorzystego papieru w kolorze mieniącego się srebra, środek i wieczko wykleiłam również mieniącymi się różowymi kwadratami oraz wzorzystymi kwadratami w róże, które w słońcu mienią się na srebrno. Życzenia i inne wydrukowane elementy są na mieniącym się białym papierze. Do gotowych elementów, które wykorzystałam przy robieniu tego pudełeczka należą papierowe różyczki z serii Carpe Diem z Rosie's Studio, a także drewnianą Młodą Parę na mostku, napis Two become One oraz tekturkę ramkę serduszka od Filigranki (zresztą tutaj zrobiłam większe zakupy szykując się na kolejne, zbliżające się okazje). Czas na zdjęcia. Zapraszam niżej. ;)












Myślę, że wyszła urocza, a Wam jak się podoba?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz