Komunijne exploding box'y


Przyszedł maj, a wraz z nim sezon komunijny. W tym roku byłam tylko na jednej, ale dostałam zlecenie na przygotowanie kartek na jeszcze dwie. Być może zrobiłabym zwykłe kartki zamiast box'ów, ale ponieważ weszłam już w wenę twórczą, to zrobiłam kolejne dwa expoloding box'y. Myślę, że ten rok będzie rękodzielniczo exploding box'owy, bo przede mną jeszcze ślub. ;)

Przejdźmy do komunii. Szłam na komunię do dziewczynki, która lubi kolor różowy dlatego box'y były w tym kolorze albo z jego elementem. Każdy z nich wyposażony był w kolorową kopertę na pieniążek. Do zrobienia box'ów wykorzystałam kolory papier z brokatowym rozbłyskiem, papier wizytówkowy oraz papier wzorzysty.

Box nr 1






Box nr 2




Box nr 3





Box nr 4





Czas teraz na kolejne dwa exploding box'y, które zrobiłam dla dziewczynki i dla chłopca. Ten dla dziewczynki również zrobiłam z różowymi elementami, zaś dla chłopca z elementem granatu, który na zdjęciach wydaje się czarny. Obie kartki świecą się podczas wystawy na słońce w różnych odcieniach, jakby były posypane brokatem. Podstawę zrobiłam z papieru wizytówkowego, a wieczko z kartki wzorzystej.

Box nr 5




Box nr 6





Informacja dla zainteresowanych: jestem w stanie zrobić takie pudełeczko na zamówienie według potrzeb odnośnie imprezy i wysłać w każde miejsce w Polsce w ciągu max 2 - 3 tygodni. Więcej informacji udzielę mailowo: annmar1987@gmail.com. Wszystkie elementy robię ręcznie, dlatego też kartki różnią się między sobą.

Życzę miłego tygodnia.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz