Wielkanocne rękodzieło

To już jest ten czas, kiedy wypadałoby pokazać Wam, jakie kartki zrobiłam dla najbliższych z okazji zbliżających się świąt. Postawiłam na prostotę i maksymalne wykorzystanie materiału. Zrobiłam 5 kartek, z których cztery zrobione są metodą scrapbooking'u, a w jednej wykorzystałam technikę iris folding. Wszystkie są dziecinnie proste, ale dzięki temu myślę, że zachowują swój urok.

 

Jeśli chodzi o papier. Z białych podstaw do kartek wykorzystuje kartki z bloku technicznego z firmy Happy Color o gramaturze 250g/m2. Część kolorowych elementów z wzorzystych papierów pochodzi z zestawów z firmy Rosie's Studio, inne zakupiłam w zestawach wielkanocnych zakupionych w Lidlu lub w Biedronce. Zapraszam Was do obejrzenia tegorocznych kartek.











Dołączam życzenia. ;)



Brak komentarzy

Prześlij komentarz