Trochę o papierze



Chciałabym teraz trochę popisać na temat moich wyborów, co do jakości papieru, z którego robię różnego rodzaju kartki. Zazwyczaj bloki kupuję w zwykłych marketach w szczególności jeśli chodzi o białe karki, wiadomo, że one najszybciej schodzą. 

Śmiało mogę polecić firmę CANSON, Blok z tej firmy kupiłam rok temu w markecie, blok techniczny ma grubość kartek 180 g/m2. Nie są one najgrubsze, ale na pewno lepsze niż te wszystkie bloki szkolne. Nie dawno, zaledwie 2 tygodnie temu wybrałam się znowu do sklepu po blok techniczny z białymi kartkami i znalazłam jeszcze grubsze kartki w bloku firmy INTERDRUK. Są to kartki o gramaturze 240 g/m2. Szczerze je polecam.

Muszę przyznać, że oczywiście bloki techniczne tych firm można kupić w marketach, niestety tylko i wyłącznie w formacie A4. Jeśli ktoś potrzebuje większej kartki, musi już się wybrać do sklepu papierniczego albo najlepiej jakiegoś z artykułami do prac artystycznych.

Przestałam kupować bloki z kolorowym papierem w sklepach papierniczych, szczególnie jeśli chodzi o grube kartki. Ostatnio zaczęłam pracować na papierze firmy CRELANDO. Bloki z kolorowym papierem tej firmy kupiłam w Lidlu. Szczerze polecam, bardzo dobry papier, oczywiście nie są one najtańsze ale mają fantastyczne kolory. Kupiłam blok papierów kolorowych o grubości 135 g/m2, gdzie znajduje się 50 arkuszy papieru (po 2 z każdego koloru) o formacie 24x34 cm oraz blok  z 25 arkuszami papieru o grubości 270 g/m2 tej samej wielkości. Osobiście bardzo mi on odpowiada.

I to tyle jeśli chodzi o papier do prac twórczych.

Pozdrawiam serdecznie ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz