Świąteczne kartki

 


Czas na świąteczne rękodzieło (pewnie to za dużo powiedziane), czyli kartki bożonarodzeniowe. W tym roku postawiłam na scrapbooking i technikę iris folding. Zauważyłam, że tej drugiej dawno u mnie nie było. Pobawiłam się też w origami. ;) Do swoich kartek wykorzystałam papier z bloków technicznych z Lidla oraz papier wzorzysty. Zresztą zobaczcie sami!


Znowu odsyłam Was do Pinetersta, gdzie znajdziecie wiele inspiracji. Tak też było z moją choinką zrobioną z origami. Wykorzystałam do niej ozdobny papier z Lidla z motywem świątecznym. Podstawą jest czerwona kartka z bloku technicznego. Wykorzystałam również papier z wytłoczonym wzorem w kolorze białym.



Druga jest z bombkami. Różni się od pozostałych. Wykorzystałam tutaj resztki papieru ozdobnego z brokatowym wzorem, który kupiłam w księgarni, a także ten sam wzorzysty papier z bloku z Lidla. Znalazły się na niej też wycięte liście ze zbioru wyciętych kształtów od Rosie's Studio.


Jak już była choinka i bombki, to czas na kartkę z prezentem. Jest to jedyna kartka w kształcie kwadratu, w kolorze biało - czerwonym. Tylko do niej wykorzystałam na podstawę białą kartkę z bloku technicznego. 



Teraz czas na technikę iris folding, która polega na zaklejaniu obrazka paskami papieru, w taki sposób by na środku wyszedł pusty romb (irys). Dużo wzorów na takie kartki do druku znajdziecie właśnie na Pintereście. Ja w tym roku postawiłam na skrzaty świąteczne, w których irys zastąpiony jest nosami skrzatów. 




Kolejną, którą zrobiłam tą samą techniką jest bombka z ptaszkiem (gilem albo rudzikiem) z czapką świętego Mikołaja. Na niej widać tego irysa w środku, który ma wyjść po zaklejaniu obrazka paskami papieru. Zobaczcie jak uroczo wyszła.



Tą kartką kończę ten wpis. Mam cichą nadzieję, że spodobają się odbiorcom i że dotrą na czas. Teraz zabieram się za zakupy świąteczne i pakowanie prezentów. Pozdrawiam!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz