Kartki świąteczne

 


Świąteczne kartki już dawno w drodze do odbiorców, więc czas na krótki wpis o tegorocznym rękodziele. Chociaż zaczęłam już o nich myśleć w listopadzie, to czas na ich zrobienie znalazłam dopiero w zeszłym tygodniu. Ponieważ tak późno się za nie zabrałam to postawiłam na scrapbooking, który jest najszybszy w robieniu. Co prawda nie powtórzyłam kartek z poprzednich lat, bo zawsze staram się zrobić coś nowego. Pomyślałam też, że czas najwyższy zacząć zużywać ozdobne kartki z motywem świątecznym. Postawiłam też na kolor, chociaż znalazły się także kartki, do których wykorzystałam biały papier techniczny. Zobaczcie, jakie kartki wyszły mi w tym roku.


Przyznaję, że dużo pomysłów podpatruję na Pintereście. Jest tam wiele kartek własnoręcznie wykonanych, do nie których pokazana jest też instrukcja. Tak właśnie było z pierwszą kartką, za którą się zabrałam. Jest wiele sposobów na jej wykonanie, a ja chyba wybrałam najtrudniejszy. W tej kartce wykorzystałam także papier ozdobny.




Kolejna, która wpadła mi w oko, to mikołajkowa. W zeszłym roku też postawiłam na Mikołaje, jednak wtedy były z quillingu. Tym razem na kartce znalazły się same czapki Mikołajkowe. Zobaczcie, jak wyszła. ;)



Trzecia kartka, także z instrukcją wykonania na Pintereście. Jest na niej choinka ozdobiona bombkami z koralików.



Czwarta jest z prezentami w formie 3D, co oznacza, ze trochę odstają. Podobne kartki już robiłam z bombkami i choinkami. Tutaj też wykorzystałam papier ozdobny z motywem świątecznym.


I ostatnia przy której najwięcej się napracowałam. Jest to bombka z kółek. Kiedyś robiłam już bombkę z perełek, czas na kółeczka. Oczywiście każde z nich musiało być w innym rozmiarze i kolorze. Wyszła zielono - złota bombka.


Jak widzicie nie napracowałam się w tym roku. Mam nadzieję, że wszystkie dotrą na czas do najbliższych. A wam która najbardziej się podoba?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz