Kartki wielkanocne

 


Przyszedł czas na to, by pokazać Wam tegoroczne wielkanocne kartki. Przyznaję, że za ich zrobienie zabrałam się bardzo późno. Poświęciłam na nie miniony weekend, a wysłałam dopiero dzisiaj. W tym roku postawiłam na zdobienie z quilligu. Wiadomo jest to bardziej pracochłonne, ale również bardziej urocze. Wyszło pięć pisanek do ozdobienia. Postawiłam na kwiatki i jak jedną taką zrobiłam to poszło już hurtowo. ;)


Do ich zrobienia wykorzystałam papier kolorowy z Lidla. Wszystkie paski tnę samodzielnie. Mają one 0.5 cm szerokości. Wykorzystałam także papier ozdobny z Rosie's Studio kupiony w Empiku. Więcej o papierze przeczytacie w tym poście 👉klik. A teraz zapraszam Was do obejrzenia kartek. Może znajdziecie jakiś pomysł na własną kartkę.













Brak komentarzy

Prześlij komentarz