Pamiątki ślubne


Jak już wspomniałam w czerwcowym poście pracowałam nad kartkami ślubnymi. Przyznam szczerze, że są to moje ulubione kartki, jakie robię. Możliwe, że przyczyną jest fakt, że zdarza mi się to bardzo rzadko. Uwielbiam ten okres poszukiwania idealnych pomysłów na taką kartkę. Jest ich mnóstwo w sieci. Ja, szukając inspiracji przy tworzeniu kartek skorzystałam ze strony Pinterest.  Jak łatwo można dostrzec na razie zrobione przeze mnie pamiątki ślubne nie różniły się zbytnio od siebie. Był to ten sam styl, praktycznie ta sama koncepcja. W tym roku postanowiłam spróbować czegoś innego dlatego też dwie kartki są zrobione metodą quillingu, jedna zaś metodą scrapbookingu. 
Byłam na dwóch weselach w tym roku ;), dzięki czemu miałam okazję uczestniczyć w dwóch różnych, pięknych uroczystościach. Na pierwszym z nich oprócz wyzwania pod tytułem: "zachwyt u pary młodej", stało przede mną jeszcze jedno: "znalezienie życzeń w języku angielskim". Nie wiem czy wszyscy goście o tym pomyśleli, w każdym bądź razie ja tak. Wiem, w dzisiejszych czasach znaleźć życzenia w internecie jest bardzo łatwo. Jednak mi zależało na tym, żeby one nie były takie proste, zwyczajne. Szukałam czegoś pięknego. I znalazłam! Na pierwszej z nich umieściłam wiersz pt. The Best Is Yet To Be (autor nieznany), na drugiej zaś życzenia, które najbardziej mi się spodobały (oba teksty umieszczę przy kartkach). 
Trzecią kartkę robiłam już na polskie wesele, więc życzenia umieściłam te, co zazwyczaj. Dzięki programowi Canva wyglądały wyjątkowo.

Pierwsza z kartek jest w biało - brązowa. Młoda para jest wycięta z papieru ozdobnego w kolorze brązowym, błyszczącym się na złoto (na niektórych zdjęciach to widać). Spódnica Panny Młodej zrobiona jest ze wstążki i ozdobiona małymi, białymi perełkami, zaś góra zrobiona jest z kawałków papieru. W tej kartce umieściłam kieszonkę na pieniążki, ponieważ cała kartka włożona została do koperty.





Druga kartka jest czarno - biała. Sukienka Panny Młodej ozdobiona jest quillingiem. Para Młoda wycięta jest z czarnego papieru ozdobnego mieniącego się na srebrno. 




Życzenia do obu kartek wstawiam poniżej.


From this day forward,
You shall not walk alone.
My heart will be your shelter,
And my arms will be your home

As you walk through life together,
hand in hand and heart to heart,
May you watch
the changing seasons,
vowing that you'll never part...
May you share
the dreams you cherish
and make all of them come true
while you stay in love forever
as you've promised - just you to!
Congratulations!

On your joyful wedding day,
You begin a brand new life.
Friends and family give their gifts
To joyful husband, blissful wife.

But the greatest gift you'll ever get,
A gift from heaven above,
Is love forever, ending never,
Everlasting love.

You'll share life's joy and pleasure;
You'll have plenty of that, it's true.
But love is the real treasure
For your new spouse and you.

And if life hands you challenges,
As it does to one and all,
Your love will hold you steady
And never let you fall.

Your wedding day is full of joy;
Tomorrow you cannot see.
But one thing's sure for the two of you:
The best is yet to be.


Trzecia kartka podobna jest do drugiej. Para Młoda wycięta jest z tego samego papieru, tylko na tej Panna Młoda ma inaczej ozdobioną suknię (ta mi się bardziej podoba ;) ) i ma też inny welon. Młoda Para naklejona jest na ozdobny papier w kolorze fuksji mieniący się na fioletowo. Nie bez powodu wybrałam ten kolor, ponieważ na zaproszeniu również były elementy w kolorze fuksji. Sami oceńcie jak wyszło. ;)




Do tej kartki zrobiłam pudełko z białego papieru.



No i na sam koniec życzenia zaprojektowane dzięki programowi Canva.


1 komentarz

  1. Veery good article. I absolutely love this site.
    Continue the good work!

    OdpowiedzUsuń